Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Adacs Project Srl
Membru Gratuit
0 stars: Fara rating 0 din 0 pareri
Consultanta de specialitate in domeniul achizitiilor publice
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
Intr-un domeniu dinamic, cum este cel al achizitiilor publice, o echipa cu peste 8 ani experienta poate rezolva nevoile dumneavoastra, cu o oferta adresata atat autoritatilor contractante cat si ofertantilor.


Serviciile de consultanta in domeniul achizitiilor publice pentru autoritati contractante, raspund urmatoarelor necesitati:

• Realizarea unor proceduri unitare pentru planificarea, elaborarea documentatiei de atribuire, publicitatea, evaluarea si semnarea contractului de achizitie publica.
• Administrarea contractului de achizitie publica si evaluarea procedurii de atribuire in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
• Elaborarea documentatiilor de atribuire pentru autoritati contractante si operatori economici ce actioneaza ca autoritati contractante.
• Consultanta si asistenta in rezolvarea contestatiilor ce ar putea sa apara pe parcursul derularii procedurii de achizitie publica.

Pentru solutionarea tuturor acestor cerinte ale autoritatilor contractante, va punem la dispozitie urmatoarele servicii:

• Asistenta in vederea inregistrarii in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).
• Intocmirea Programului Anual al Achizitiilor Publice.
• Alegerea procedurii de achizitie publica.
• Intocmirea documentatiei de atribuire – fisa de date a achizitiei, caietul de sarcini, modelele de formulare si modelul de contract/acord-cadru.
• Indrumare si asistenta in utilizarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP) pentru publicarea anunturilor de participare, invitatiilor de participare, anunturilor de atribuire etc.
• Asigurarea respectarii termenilor prevazuti de legislatia in vigoare intre diferitele etape ale procedurii de atribuire alese.
• Furnizarea de modele ale documentelor utile pe parcursul procedurilor de atribuire si/sau redactarea acestora.
• Asistenta pe parcursul procedurii de atribuire.
• Participare in comisia de evaluare in calitate de expert extern cooptat.
• Pregatirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru.
• Completarea si pregatirea pentru arhivare a dosarului achizitie publice.


Din experienta noastra, am constatat ca de multe ori ofertantii renunta sa participe la licitatii datorita procedurilor complicate, a documentatiilor stufoase, a legislatiei de baza si a celei complementare in continua schimbare, a lipsei de personal calificat.

In vederea maximizarii sanselor ofertantilor de a participa la procedurile de achizitii publice, am identificat care sunt cele mai intalnite nevoi ale unui ofertant in domeniul achizitiilor publice:

• Elaborarea ofertelor.
• Interpretarea prevederior documentatiei de atribuire si corelarea ofertei si a documentelor de clificare cu aceasta.
• Consultanta si asistenta in redactarea si sustinerea contestatiilor ce pot apare in derularea procedurii de achizitie publica.

Pentru solutionarea tuturor acestor cerinte ale ofertantilor, va punem la dispozitie urmatoarele servicii:

• Asistenta in vederea inregistrarii in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).
• Identificarea achizitiilor la care poate participa un operator economic.
• Interpretarea cerintelor formulate de catre autoritatile contractante in Documentatia de atribuire.
• Solicitarea de clarificari autoritatii contractante.
• Depunerea eventualelor contestatii la documentatie.
• Asistenta tehnica in vederea realizarii si prezentarii documentelor de calificare.
• Asistenta pentru intocmirea ofertei tehnice si financiare.
• Depunerea ofertei.
• Participare la sedinta de deschidere a ofertelor, in calitate de reprezentant al ofertantului.
• Studierea procesului verbal de deschidere.
• Fundamentarea contestatiilor.


Serviciile oferite urmaresc respectarea prevederilor OUG 34/2006 si a legislatiei complementare.
Din Gura in Gura